خوبه آدم وقتی از یه نفر چیزی رو یاد می‌گیره، فراموش نکنه!
با اینکه تجربه نسبتا خوبی در تولید محتوا و برندسازی تو لینکدین دارم ولی این روش رو از یه دوستی یاد گرفتم.
کار خیلی پیچیده‌ای هم نیست اما خب به فکر خیلی‌هامون نرسیده 🫤

چند ماه پیش به شرکتی مشاوره می‌دادم که دنبال همکار جدید فروش بود، با همین روش تونستیم تو یک هفته، کارمندی که ۶ ماه دنبالش بودن و پیدا نمی‌کردن رو بهشون معرفی کنیم.

به نظرم هنر هر فاندر، مدیر یا کارشناس منابع‌انسانی اینه که بتونه تو شبکه‌های اجتماعی با افراد ارتباط مثبت و موثر ایجاد کنه.

این راهنمای مختصر رو برای کسانی نوشتم که می‌دونن روش‌های سنتی دیگه جواب نمیده ولی نمی‌دونن از کجا شروع کنن 🤝

اگر فکر کردید مفیده ری‌پست کنید که به دست مدیران و تیم منابع‌انسانی برسه.

#استخدام #کارجو


ترجمه:

Well, when you learn something from someone, don’t forget it!
Although I have relatively good experience in creating content and branding in LinkedIn, I learned this method from a friend.
It’s not a very complicated task, but many of us haven’t thought about it 🫤

A few months ago, I was advising a company that was looking for a new sales associate. With this method, we were able to introduce to them an employee that they had been looking for for 6 months and could not find.

In my opinion, the art of every funder, manager or human resources expert is to be able to create positive and effective communication with people in social networks.

I wrote this brief guide for those who know that traditional methods don’t work anymore but don’t know where to start 🤝

If you think it is useful, repost it so that it reaches the managers and the human resources team.

#hiring #jobber